سومین قهرمانی پیاپی دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور
تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد برای سومین سال پی در پی قهرمان لیگ ایران شد.
تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد برای سومین سال پی در پی قهرمان لیگ ایران شد.
طی احکام جداگانهای از سوی مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، اعضای کمیته هوش مصنوعی فدراسیون منصوب و معرفی شدند.
در احکامی جداگانه از سوی مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در حضور علی حدادگر دبیرکل فدراسیون تنیس روی میز؛ پیمان حسنی به عنوان رییس کمیته بین الملل و فائزه تبریزی به عنوان دبیر کمیته بین الملل منصوب شدند.