بر این اساس، بهنام حبیبزاده به عنوان رئیس کمیته هوش مصنوعی، علی حدادگر به عنوان دبیر کمیته، محمدوحید محمدینور، امیرمحمد علیقارداشی و رادین خیام به عنوان اعضای این کمیته منصوب شدند و احکام خود را از رییس فدراسیون دریافت کردند.
جلسه معارفه اعضای کمیته هوش مصنوعی روز پنجشنبه هفتم اسفندماه در دفتر فدراسیون تنیس روی میز با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون برگزار شد. در این نشست، اعضا به بررسی برنامههای پیشروی کمیته، ظرفیتهای هوش مصنوعی در ورزش و راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین در حوزههای مختلف تنیس روی میز پرداختند.
همچنین بر ضرورت بهرهگیری از فناوریهای نوین در حوزههای مدیریتی، آموزشی، فنی و رسانهای تاکید شد و استفاده از هوش مصنوعی برای تحلیل عملکرد ورزشکاران، تولید محتوا و بهبود فرآیندهای اجرایی مورد توجه قرار گرفت.
اعضای کمیته هوش مصنوعی فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر حرکت همگام با فناوریهای روز دنیا، بر تدوین برنامههای کاربردی و اجرای پروژههای نوآورانه در راستای ارتقای جایگاه تنیس روی میز ایران تاکید کردند.