سه شنبه نوزدهم خرداد ماه
رده بندی دسته برتر جوانان پسر

قهرمانی پسر قمی در مسابقات دسته برتر تنیس روی میز جوانان

مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز جوانان پسر کشور با قهرمانی محمدحسن حبیبی از قم به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز جوانان پسر کشور که با حضور ۲۴۳ ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی استان فارس برگزار شد، با اعلام نفرات برتر به پایان رسید.

 

در پایان این رقابت‌ها، محمدحسن حبیبی از قم با کسب ۳۰ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت. عرشیا لرستانی از تهران با ۲۸ امتیاز عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و حسن شیخی از یزد با ۲۸ امتیاز به دلیل شکست در بازی رو در رو با عرشیا لرستانی به مقام سوم رسید.

 

این مسابقات از ۲۲ تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ برگزار شد و مراسم اختتامیه با حضور مسئولان ورزشی و شهری، از جمله خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، طیبی معاونت توسعه ورزش قهرمانی، مهدی هادیان رییس هیات استان فارس، مصطفی قمری  عضو هیات رییسه هیئت فارس و مسیح ابونصر دبیر هیئت فارس همراه با اهدای مدال و جوایز به نفرات برتر انجام گرفت.

 

سرداوری این رقابت‌ها بر عهده محمود رهیده و کمک‌سرداور سید عبدلرسول میرپور بود.