تیم دفتر مهندسی آراد برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی رقابتهای دسته یک آقایان کشور را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابتهای دسته یک بزرگسالان آقایان باشگاههای کشور با حضور سیزده تیم در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمنماه به میزبانی سالن آتشنشانی رشت برگزار شد و با قهرمانی دفتر مهندسی آراد پایان پذیرفت.
تیم دفتر مهندسی آراد با سرپرستی حامد یوسفی که بهعنوان مدافع عنوان قهرمانی در این رقابتها حضور داشت، موفق شد از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کرده و بار دیگر بر سکوی نخست بایستد.
در پایان این رقابتها تیم دفتر مهندسی آراد (سرپرست: حامد یوسفی) عنوان قهرمانی ، تیم بتن پیبند (سرپرست: حمیدرضا جعفری) عنوان نایبقهرمانی و تیمهای نیروی زمینی (سرپرست: کریمی) و آکادمی مسعودی (سرپرست: سیدجلال طباطبایی) بهطور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
این مسابقات به گرامیداشت داور استان گیلان، مهدی عرفانی، به نام و افتخار ایشان برگزار شد و در مراسم اختتامیه این مسابقات، با اهدای تابلوفرش از ایشان تقدیر و تجلیل بهعمل آمد.
سرداوری این دوره از رقابتها بر عهده داریوش ضرغامپور بود.
مراسم پایانی با حضور مجتبی موسینژاد معاون ورزشی ادارهکل ورزش و جوانان استان گیلان و جمعی از مسئولان هیئت تنیس روی میز استان برگزار شد.
