سه شنبه نوزدهم خرداد ماه

حضور نمایندگان فدراسیون تنیس روی میز در مراسم اختتامیه رویداد ملی «از ایده تا کسب‌وکار در ورزش»

نگار آرازشی و امیرمحمد علی‌قارداشی به‌عنوان نمایندگان فدراسیون تنیس روی میز در مراسم اختتامیه رویداد ملی «از ایده تا کسب‌وکار در ورزش» که با حضور مقامات عالی ورزش و علم کشور برگزار شد، حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، نگار آرازشی و امیرمحمد علی‌قارداشی به‌عنوان نمایندگان فدراسیون تنیس روی میز، در مراسم اختتامیه این رویداد که روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۴ در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، حضور پیدا کردند.

مراسم اختتامیه این رویداد با حضور حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد دبیرکل کمیته ملی المپیک، رضا شجیع رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، فریبا محمدی رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، جمعی از اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک، معاونان وزارت ورزش و جوانان و وزارت علوم، رؤسای تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی، اساتید دانشگاهی، پژوهشگران، سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه فناوری‌های ورزشی برگزار شد.

رویداد ملی «از ایده تا کسب‌وکار در ورزش» با مشارکت کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد و هدف آن شناسایی و توانمندسازی ایده‌ها و محصولات نوآورانه، ایجاد پیوند میان دانش و بازار و کمک به تجاری‌سازی فناوری‌های ورزشی در سطح ملی بود.

این رویداد در راستای سیاست‌های کلان کشور و تأکید دولت بر استفاده از ظرفیت‌های فناوری و هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف، از جمله ورزش، برگزار شد.

حضور نمایندگان فدراسیون تنیس روی میز در این رویداد، در راستای رویکرد این فدراسیون در رصد تحولات فناورانه، تعامل با زیست‌بوم نوآوری ورزش کشور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش‌بنیان در مسیر توسعه این رشته ورزشی صورت گرفت.