سه شنبه نوزدهم خرداد ماه

فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران حمله به سالن های ورزشی و شهادت ورزشکاران و مربیان را محکوم کرد

در پی حمله وحشیانه و جنایت های پی در پی رژیم کودک کش صهیونی - آمریکایی به کشورمان، فدراسیون تنیس روی میز با صدور بیانیه ای شهادت ورزشکاران ، مربیان و حمله به سالن های ورزشی را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ حمله ناجوانمردانه دشمن غاصب صهیونی - آمریکایی به اماکن  ورزشی، بار دیگر جنایات رژیم کودک کش و ناجوانمرد صهیونیستی را بر همگان روشن کرد.

 

با شهادت تعداد زیادی از ورزشکاران و مربیان و تخریب اماکن ورزشی در جای جای کشور عزیزمان که هرکدام نماد صلح، برادری و همدلی در سراسر دنیا می باشند، موجی از خشم و اندوه جامعه ورزش را در برگرفت. 

 

تخریب فضای ورزشی، آموزشی جز موارد ممنوعه در جنگ می باشد که برخلاف موازین بین المللی، مورد تهاجم دشمن بی رحم قرار گرفت و سکوت مجامع جهانی اندوه این درد را دوچندان کرد.

 

این جنایت های بزدلانه، وحشیانه و ددمنشانه و ترور رهبر عظیم الشأن انقلاب، فرماندهان قهرمان میهن عزیزمان، کودکان و مردمان بی گناه سرزمین ایران قهرمان دلیلی بر ضعف دشمنان و بزدلی آنان و دوری شان از هر گونه اخلاق و شرف و مردانگی است.

فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در راستای پاسخی قاطع به جنایات و حملات رژیم صهیونی -  آمریکایی، از نیروهای مسلح و نظامی این کشور تقاضا داریم هر چه سریعتر عاملان این جنایت هولناک را با شدیدترین وجه ممکن پاسخ سخت و قاطع دهند.

از خداوند متعال رحمت را برای شهدا و شفا را برای مجروحان و صبر و شکیبایی را برای خانواده هایشان خواستاریم.

و الحمد لله رب العالمین”