سه شنبه نوزدهم خرداد ماه

پیام تبریک رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه تلاشگران عرصه رسانه و روابط عمومی تبریک گفت.

در متن پیام علی قارداشی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تلاش‌های صادقانه و اثرگذار فعالان این عرصه مهم و راهبردی است؛ عزیزانی که با تعهد، آگاهی و خلاقیت، نقش بی‌بدیلی در ایجاد ارتباط مؤثر، امیدآفرینی، اطلاع‌رسانی صحیح و انعکاس دستاوردهای مجموعه‌ها ایفا می‌کنند.

روابط عمومی، قلب تپنده هر سازمان و پل ارتباطی میان مردم و مجموعه‌های خدمت‌گزار است و بی‌شک موفقیت و پویایی هر نهاد، مرهون تلاش‌های دلسوزانه و حرفه‌ای فعالان این حوزه خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از زحمات ارزشمند تمامی مدیران، کارشناسان و فعالان پرتلاش حوزه روابط عمومی، به‌ویژه خانواده بزرگ روابط عمومی ورزش و تنیس روی میز کشور، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و برای همه عزیزان، سلامتی، توفیق و سربلندی روزافزون آرزو دارم.

مهرداد علیقارداشی  
رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی