مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه تلاشگران عرصه رسانه و روابط عمومی تبریک گفت.
در متن پیام علی قارداشی آمده است:
بسمالله الرحمن الرحیم
۲۷ اردیبهشتماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تلاشهای صادقانه و اثرگذار فعالان این عرصه مهم و راهبردی است؛ عزیزانی که با تعهد، آگاهی و خلاقیت، نقش بیبدیلی در ایجاد ارتباط مؤثر، امیدآفرینی، اطلاعرسانی صحیح و انعکاس دستاوردهای مجموعهها ایفا میکنند.
روابط عمومی، قلب تپنده هر سازمان و پل ارتباطی میان مردم و مجموعههای خدمتگزار است و بیشک موفقیت و پویایی هر نهاد، مرهون تلاشهای دلسوزانه و حرفهای فعالان این حوزه خواهد بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از زحمات ارزشمند تمامی مدیران، کارشناسان و فعالان پرتلاش حوزه روابط عمومی، بهویژه خانواده بزرگ روابط عمومی ورزش و تنیس روی میز کشور، صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم و برای همه عزیزان، سلامتی، توفیق و سربلندی روزافزون آرزو دارم.
مهرداد علیقارداشی
رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی
