در احکامی جداگانه از سوی مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در حضور علی حدادگر دبیرکل فدراسیون تنیس روی میز؛ پیمان حسنی به عنوان رییس کمیته بین الملل و فائزه تبریزی به عنوان دبیر کمیته بین الملل منصوب شدند.
در این ابلاغ خطاب به ایشان آمده است:
با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به عنوان رییس / دبیر کمیته بین الملل فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.
امید است با تلاش و جدیتی که در شما سراغ دارد، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس روی میز به عمل آورید.
توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت مینماید.
